Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Thursday 26 January, 2012

PRAKTIKER Festival Κηπομεταμορφώσεων - Ανακαινίσεων

Λόγω της οικονομικής κρίσης ο κόσμος έχει στραφεί σε πιο DIY λύσεις για το σπίτι και όχι μόνο κάτι που τείνει να γίνει trend. To Praktiker επιδιώκει να γίνει leader στη συγκεκριμένη κατηγορία διαβλέποντας μία μεγάλη ευκαιρία σε αυτό.
Συγκεκριμένα για το Praktiker οι «εποχιακές» αγορές αποτελούν σημαντικό μέρος των πωλήσεων όπως για παράδειγμα η άνοιξη που είναι αφιερωμένη στον κήπο (φυτά, λουλούδια, εργαλεία κτλ) δηλαδή σε μια ολόκληρη κατηγορία προϊόντων.
Στόχος του Praktiker είναι να εδραιωθεί ως ο Νο1 προορισμός  για όλες τις εποχιακές αγορές όπως  Άνοιξη-Κήπος, Καλοκαίρι – Ανακαίνιση κτλ. Δημιουργία μιας σειράς festivals όπως για παράδειγμα festival κηπομεταμορφώσεων , festival  ανακαινίσεων όπου με τη βοήθεια in-store & digital διαγωνισμών,in-store branding και in-store events  επισκέπτες των Praktiker και πωλήσεις αυξήθηκαν σε συγκεκριμένα χρονικά διάστημα.