To Lucozade αποφάσισε φέτος το καλοκαίρι να κάνει challenge όλους εκείνους που αγαπούν το ποδήλατο και όχι μόνο!
Στα πλαίσια αυτά η OgilvyAction δημιούργησε ένα application στο facebook με στόχο να κάνει engage όλους τους internet users που τους αρέσει το ποδήλατο.
Το application περιελάμβανε 3 bike videos που αντιπροσώπευαν τις 3 σημαντικότερες "φυλές" των bikers: downhill, bmx & city lovers. Οι facebook fans έπρεπε να παρατηρήσουν προσεκτικά τα videos και να απαντήσουν σε 4 ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο τους. Όσοι τα κατάφερναν έμπαιναν αυτόματα στην κλήρωση για να κερδίσουν 1 ποδήλατο κάθε βδομάδα!
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακά. Σε 6 εβδομάδες περισσότεροι από 9.900 facebook users δέχτηκαν την πρόκληση, έκαναν like στο διαγωνισμό, διεκδίκησαν τα δώρα και έξι από αυτούς έκαναν τη ζωή τους "ποδήλατο".