Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Wednesday 26 June, 2013

STR8 to GOAL

Το STR8, το πιο δημοφιλές αντρικό άρωμα στην Ελλάδα, δημιούργησε ένα νέο άρωμα, το STR8 Sport.

Στόχος:Να υποστηρίξουμε το λανσάρισμα, να δημιουργήσουμε brand awareness και να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που θα μείνει στο κοινό και θα συζητηθεί για καιρό. Όλα αυτά μέσα από μια διαδραστική ενέργεια στο ίντερνετ.

Λύση:
Πρωτοπορήσαμε και δημιουργήσαμε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει!
Ένα διαδραστικό παιχνίδι στο ίντερνετ, με το οποίο ο παίκτης σκόραρε γκολ ελέγχοντας ένα ρομπότ/παίκτη σε πραγματικό χρόνο!
Η ανταπόκριση ήταν πρωτοφανής και ήταν περίπου 70%-80%.
10.000 νέοι φίλοι στο facebook
Πάνω από 6000 συμμετοχές
Μπήκαν πάνω από 300.000 γκολ
Οι μεγάλοι νικητές βγήκαν από κλήρωση που έγινε σε μεγάλο μουσικό event  σε συνεργασία με το MTV Greece και κέρδισαν εισιτήρια για το Ισπανικό Τελικό Κυπέλλου!