Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Friday 7 December, 2012

Digital Consumer Application for Facebook

 

Η GlaxoSmithKline ζήτησε να βρούμε έναν έξυπνο τρόπο να «εκπαιδεύσουμε» τους καταναλωτές στα προϊόντα στοματικής υγιεινής που διαθέτει που βέβαια δεν είναι και λίγα!

Κάτι εύκολο και διασκεδαστικό ώστε οι καταναλωτές να μπορέσουν να επιλέξουν την ιδανική λύση για κάθε πρόβλημα στοματικής υγιεινής τους.

Μη ξεχάσουμε πόσο σημαντικό ήταν να συνδέσουμε τα προϊόντα με τα σημεία πώλησης τους.

Χρησιμοποιήσαμε λοιπόν τη σελίδα μας στο facebook και προσθέσαμε κάτι που δεν υπήρχε!

Το πρώτο ψηφιακό ράφι στην Ελλάδα!

Μια νέα εφαρμογή δημιουργήθηκε ώστε οι facebook fans της σελίδας μας να βοηθήσουν 4 ψηφιακούς καταναλωτές στην επιλογή τους για το καταλληλότερο προϊόν στοματικής υγιεινής. Κάθε σωστή απάντηση και κάθε νέο friend invite εξασφάλιζε στους διαγωνιζόμενους περισσότερους πόντους άρα και περισσότερες πιθανότητες για τα υπέροχα δώρα του διαγωνισμού.

Η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη! Περισσότεροι από 4.200 συμμετείχαν στο διαγωνισμό, ενώ τουλάχιστον 6.400 έγιναν νέοι fans της σελίδας μας αύξηση 450%... σε 4 εβδομάδες!

Το σίγουρο είναι ότι τα προϊόντα στοματικής υγιεινής της GlaxoSmithKline δεν έμειναν... στο ράφι!