Η GlaxoSmithKline ζήτησε να βρούμε έναν έξυπνο τρόπο να «εκπαιδεύσουμε» τους καταναλωτές στα προϊόντα στοματικής υγιεινής που διαθέτει που βέβαια δεν είναι και λίγα!
Κάτι εύκολο και διασκεδαστικό ώστε οι καταναλωτές να μπορέσουν να επιλέξουν την ιδανική λύση για κάθε πρόβλημα στοματικής υγιεινής τους.
Μη ξεχάσουμε πόσο σημαντικό ήταν να συνδέσουμε τα προϊόντα με τα σημεία πώλησης τους.
Χρησιμοποιήσαμε λοιπόν τη σελίδα μας στο facebook και προσθέσαμε κάτι που δεν υπήρχε!
Το πρώτο ψηφιακό ράφι στην Ελλάδα!
Μια νέα εφαρμογή δημιουργήθηκε ώστε οι facebook fans της σελίδας μας να βοηθήσουν 4 ψηφιακούς καταναλωτές στην επιλογή τους για το καταλληλότερο προϊόν στοματικής υγιεινής. Κάθε σωστή απάντηση και κάθε νέο friend invite εξασφάλιζε στους διαγωνιζόμενους περισσότερους πόντους άρα και περισσότερες πιθανότητες για τα υπέροχα δώρα του διαγωνισμού.
Η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη! Περισσότεροι από 4.200 συμμετείχαν στο διαγωνισμό, ενώ τουλάχιστον 6.400 έγιναν νέοι fans της σελίδας μας αύξηση 450%... σε 4 εβδομάδες!
Το σίγουρο είναι ότι τα προϊόντα στοματικής υγιεινής της GlaxoSmithKline δεν έμειναν... στο ράφι!