H COSMOTE παρουσίασε τη μεγαλύτερη συναυλία του καλοκαιριού, τους RED HOT CHILLI PEPPERS στο Ολυμπιακό Στάδιο.
Η Ogilvy Action ανέλαβε με επιτυχία, το σχεδιασμό, την υλοποίηση και επιμέλεια της συνολικής παρουσίας της Cosmote στο χώρο του Ολυμπιακού Σταδίου, βασισμένη στην corporate επικοινωνία, «Ο κόσμος μας εσύ».
Για μία μέρα, στο περιβάλλοντα χώρο αλλά και στο εσωτερικό του γηπέδου, υλοποιήθηκαν interactive, βιωματικές ενέργειες που αναδείκνυαν τη χορηγία.
Πιο Συγκεκριμένα:
Time Freeze event
Στον περιβάλλοντα χώρο του σταδίου, τοποθετήθηκε μία τεράστια κατασκευή, η οποία φιλοξένησε στο εσωτερικό της, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την τεχνολογία timefreeze για φωτογράφηση 360°. Για την ολοκλήρωση της κατασκευής αλλά και το στήσιμο των μηχανημάτων, απαιτήθηκε εργασία από 5 διαφορετικά συνεργεία τα οποία δούλεψαν παράλληλα για περισσότερες από 24 ώρες συνεχόμενα. Ενενήντα (90) φωτογραφικές μηχανές είχαν τοποθετηθεί περιμετρικά από ένα stage καλύπτοντας επιφάνεια 360° μοιρών. Οι συμμετέχοντες καλούνταν να εισέλθουν στον κύκλο/stage και να ροκάρουν υπό τον ήχο της μουσικής των RED HOT CHILLI PEPPERS κρατώντας διάφορα μουσικά όργανα. Όλα αυτά, καθώς φωτογραφίζονταν ταυτόχρονα από τις όλες τις γωνίες. Στο τέλος παραλάμβαναν ένα εντυπωσιακό video το οποίο έδινε την αίσθηση οτι η κάμερα έκανε κύκλους γύρω τους, ενώ ο χρόνος είχε σταματήσει.
Walk of VIP
Στην είσοδο των VIP στήθηκε μία εντυπωσιακή διαδρομή, red carpet, μέσα από την οποία διέρχονταν oι VIP καλεσμένοι για να εισέλθουν στο στάδιο και να φωτογραφηθούν. Ταυτόχρονα η προωθητική ομάδα παρέδιδε σε κάθε διερχόμενο ένα αναμνηστικό VIP πάσο.
Green Flip
Στο χώρο του VIP lounge πραγματοποιήθηκε η προωθητική ενέργεια «Step On Stage». Μέσω αυτής, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να μεταφερθούν εικονικά σε μία μουσική σκηνή συνδυάζοντας τις τεχνολογίες greenscreen & flipbook. Επιπλέον όλες οι ενέργειες καθώς επίσης και οι χώροι του σταδίου «ντύθηκαν» με την επικοινωνία της χορηγία, φτάνοντας το εντυπωσιακό νούμερο των 200 διαφορετικών σημείων branding.