Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Friday 5 December, 2014

wifipendenceday: H μέρα που περίμενες έφτασε.

Για το επικοινωνιακό λανσάρισμα της υπηρεσίας, ο ΟΤΕ επέλεξε έναν ανορθόδοξο τρόπο. Το πρώτο μέρος της καμπάνιας είχε teasing χαρακτήρα, για να δημιουργήσει συζητήσεις στα social media και όχι μόνο. Για το σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε ένα κίνημα, το οποίο αγωνιζόταν για την απελευθέρωση του WiFi. Το κίνημα απέκτησε υπόσταση στο διαδίκτυο μέσω της ιστοσελίδας wifipendenceday.org, αλλά και μέσω των ομώνυμων σελίδων στο Facebook και στο Twitter.Τα πρώτα σημάδια φυσικής ύπαρξης του κινήματος εμφανίστηκαν μαζί με τα αυτοκόλλητα και τα graffiti wifipendenceday.org , τα οποία τοποθετήθηκαν σε συνεργασία με τους δήμους, σε διάφορα σημεία της Αθήνας και που μετά το τέλος της καμπάνιας θα αφαιρεθούν. Αποκορύφωμα της πρώτης φάσης του λανσαρίσματος, ήταν η κυκλοφορία στο διαδίκτυο, μέσω των social media του κινήματος, ενός ερασιτεχνικού βίντεο, που έδειχνε νεαρούς να μπαίνουν στο κτήριο του ΟΤΕ και να κρεμούν ένα πανό από την οροφή με το μήνυμα wifipendenceday.org Αν και το πανό ήταν 3D και δεν κρεμάστηκε ποτέ από τους νεαρούς, οι οποίοι δεν ήταν ακτιβιστές, αλλά streets artists, η κινηματογράφηση του βίντεο έγινε με ρεαλιστικό τρόπο, ώστε η ενέργεια να είναι αληθοφανής και να δώσει ακόμα περισσότερο teasing χαρακτήρα στην καμπάνια. Το δεύτερο μέρος του λανσαρίσματος ξεκίνησε με την προβολή του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας στα κανάλια, χωρίς όμως και πάλι να αποκαλύπτεται ποιος είναι πίσω από το κίνημα wifipendenceday. Το σποτ ανακοίνωνε πως η μέρα ανεξαρτησίας του WiFi έρχεται και έκλεινε απλώς, με το μήνυμα wifipendenceday.org. Μια ημέρα μετά, προβλήθηκε το διαφημιστικό σποτ, που αυτή τη φορά αποκάλυπτε πως πίσω από το κίνημα βρίσκεται ο ΟΤΕ με την υπηρεσία ΟΤΕ My WiFi.