Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Thursday 12 October, 2017

STR8_ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΟ

Νέα καμπάνια για το STR8 από τη Bold Ogilvy. Όταν είσαι νέος έχεις τη δύναμη και τη θέληση να καταφέρεις τα πάντα… αρκεί να έχεις τα μάτια στον στόχο! Αυτή η αλήθεια είναι η «καρδιά» της νέας επικοινωνίας του νεανικού αρώματος STR8. Κεντρικός ήρωας αυτής της επικοινωνίας δεν είναι άλλος από τον απόλυτο εκφραστή της επιτυχίας μέσα από την προσήλωση και την συνεχή προσπάθεια, ο all-star παίκτης του NBA, Γιάννης Αντετοκούνμπο. Μαζί με την δική του «πορεία» προς το καλάθι παρακολουθούμε και την ιστορία 5 καθημερινών νέων ανδρών που, ανεξάρτητα από το ποια είναι η αφετηρία τους και οι συνθήκες του αγώνα τους, επιμένουν μέχρι να πετύχουν αυτό που θέλουν. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ως ένα υπέρ-επιτυχημένο αλλά και ταυτόχρονα προσιτό ίνδαλμα της ελληνικής νεολαίας, έρχεται να υπενθυμίσει, με εμφατικό τρόπο, στον κάθε νέο, το πόσο σημαντικό είναι να θέτει στόχους και να κάνει τα πάντα για να τους κατακτήσει. Γιατί τελικά, what you want is ahead! Η υλοποίηση της καμπάνιας έγινε από την Bold Ogilvy, η στρατηγική του brand από την Dots In a Jar, ενώ η παραγωγή του τηλεοπτικού spot από την Foss Productions.