The Life Network

Σε αληθινές ιστορίες βασίζεται η νέα καμπάνια που επικοινωνεί τις δυνατότητες των Δικτύων Σταθερής και Κινητής Cosmote. Στην πρώτη ιστορία ένας νεαρός που περίμενε με ανυπομονησία να γιορτάσει τα γενέθλιά του με τους φίλους και την οικογένειά του, χάνει το τρένο αλλά όχι και την ευκαιρία να γιορτάσει μαζί τους. Στη σελίδα thelifenetwork.gr μπορούν όλοι να μοιραστούν τη δική τους εμπειρία που θα γίνει η συνέχεια της καμπάνιας. Γιατί η ζωή υποστηρίζεται καλύτερα από τα Δίκτυα Cosmote.

Μετά από πραγματικές εμπειρίες που οι συνδρομητές μοιράστηκαν μαζί μας, ακολούθησε η δεύτερη ταινία που βασίζεται στην ιστορία του Νίκου Π. και επικοινωνεί τις δυνατότητες των δικτύων 4G και 4G+ της Cosmote.

Στην ταινία, ο Νίκος, ένας επαγγελματίας ιδιοκτήτης σκάφους, έχει αναλάβει τη μεταφορά μιας νύφης μαζί με τον πατέρα της σε ένα παραθαλάσσιο εκκλησάκι για τον γάμο της. Όμως, κάπου στα μέσα της διαδρομής, το σκάφος παρουσιάζει μια μηχανική βλάβη, την οποία, μετά από αρκετές προσπάθειες, καταφέρνει να διορθώσει με τη βοήθεια μιας βιντεοκλήσης, δίνοντας τέλος στην αγωνία όλων και βάζοντας κι εκείνος με τη σειρά του το δικό του λιθαράκι στην πιο ευτυχισμένη μέρα του νεόνυμφου ζευγαριού.

Η καμπάνια συνεχίζεται με την τρίτη της ταινία, που βασίζεται στην πραγματική ιστορία του Ηρακλή Δ. και μας μιλάει για το δίκτυο VDSL COSMOTE και τις ασύλληπτες ταχύτητές του.
Εκεί, συναντάμε μια παρέα φίλων, που από το σχολείο είχαν δημιουργήσει τη δική τους μπάντα, παίζοντας μουσική, σε κάθε ευκαιρία. Όλα αυτά, μέχρι τη στιγμή που το σχολείο τελείωσε και ο καθένας τους έφυγε για να σπουδάσει σε διαφορετική πόλη της Ελλάδας. Όμως, χάρη στο γρήγορο Internet του δικτύου VDSL Cosmote, οι ήρωές μας συνεχίζουν να κάνουν πρόβες μαζί, να ανταλλάσσουν αρχεία και να πειραματίζονται μουσικά, καταλήγοντας στο τέλος να δώσουν μια «ιντερνετική» συναυλία, όπου όλοι παίζουν μουσική live, μέσω βιντεοκλήσης.

Μέσα από αυτές τις ταινίες και τις αληθινές ιστορίες που μας αφηγούνται, η Cosmote δείχνει έμπρακτα, για ακόμα μια φορά, πως αφουγκράζεται τις ανάγκες των συνδρομητών της και κάνει κάθε στιγμή της ζωής τους καλύτερη.