Feed

Feed

News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
Wednesday 6 May, 2015

Ο Stavento επιλέγει ΦΑΓΕ TOTAL 2% με γεύσεις γιατί «τρελαίνεται» να συνδυάζει τα αληθινά πράγματα που αγαπάει.

O Stavento είναι ο πρωταγωνιστής της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας της ΦΑΓΕ για το γιαούρτι TOTAL 2% με γεύσεις. Η συγκεκριμένη επιλογή βασίζεται στη φιλοσοφία του προϊόντος να συνδυάζει 2 πράγματα που αγαπάμε, ώστε η απόλαυση να είναι διπλή. Μια φιλοσοφία που ακολουθεί τόσα χρόνια και ο Stavento, όπου καταφέρνει να δημιουργεί επιτυχίες συνδυάζοντας τα είδη μουσικής που αγαπάει. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας του;

Μας το αποκαλύπτει στη νέα τηλεοπτική διαφήμιση του TOTAL 2% με γεύσεις, που δημιούργησε η Bold Ogilvy & Mather για τη ΦΑΓΕ, σε συνεργασία με την X-Rated και σκηνοθέτη τον Νικόλα Δημητρόπουλο.

Κατά τη διάρκεια της ταινίας, ακολουθούμε τον πρωταγωνιστή μας για να ανακαλύψουμε ότι οι επιλογές που κάνει στη ζωή και την καθημερινότητά του έχουν πάντα συνδυαστικό χαρακτήρα, όπως ακριβώς και το TOTAL 2% με γεύσεις. 

Άλλωστε, όπως υπογραμμίζει και ο ίδιος ο καλλιτέχνης: «Αυτό το ανακάτεμα με κάνει να γουστάρω ακόμα περισσότερο. Αρκεί αυτά που θα βάλεις μαζί να είναι αληθινά. Και να τ’ αγαπάς.»