Feed

Feed

News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
Tuesday 13 September, 2016

Η Bold Ogilvy δημιουργεί το πιο «φρέσκο» site για τη ΦΑΓΕ!

Τι γεύση θα έπρεπε να έχει το site της κορυφαίας εταιρίας γαλακτοκομικών; Ποια γλώσσα θα μιλούσε ένας όμιλος με διεθνή αναγνώριση στο τομέα των τροφίμων; Η Bold Ogilvy επανασχεδιάζει το site της ΦΑΓΕ σε διεθνές επίπεδο, εστιάζοντας σε μια πιο απολαυστική και φρέσκια αισθητική και με γνώμονα την παγκόσμια παρουσία του brand και δημιουργεί το http://greece.fage.eu. Σκοπός υπήρξε η δημιουργία μιας διεθνούς πλατφόρμας με μοντέρνο ύφος κι ιδιαίτερη αισθητική, η οποία διευκολύνει το κοινό να πλοηγηθεί, λαμβάνοντας υπόψιν τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας και της επικοινωνίας. Οι χρήστες, ανά πάσα στιγμή κι από κάθε συσκευή, απολαμβάνουν το εμπλουτισμένο περιεχόμενο του ανανεωμένου site και ανακαλύπτουν τα προϊόντα και τις συνταγές. Μεγάλη σημασία δόθηκε στο φωτογραφικό υλικό και τη δομή του site, για να ενημερώσει το κοινό σχετικά με τα προϊόντα της εκάστοτε χώρας, αλλά κυρίως για να το εμπνεύσει να τα εντάξει στην καθημερινότητά του. Έτσι, κερδήθηκε ένα μεγάλο στοίχημα αναδεικνύοντας την ποιότητα αλλά και την ευελιξία του brand, απαντώντας στις απαιτήσεις της κάθε χώρας, αλλά με μία ενιαία και σύγχρονη ταυτότητα.