News & Press

H Asset Ogilvy Public Relations δημιούργησε και υλοποίησε για την adidas Hellas τον πιο interactive μπασκετικό instagram διαγωνισμό #GameOnAthens, αξιοποιώντας τόσο τη χορηγική σχέση της τελευταίας με τη Euroleague και τη διεξαγωγή του φετινού Final Four, όσο και το mission statement της εταιρείας “Through sport, we have the power to change lives”.

H Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε τη συνολική επικοινωνία της Σχολής Επιχειρηματικότητας, σε όλα τα μέρη που επισκέφτηκε η Σχολή από το 2015 μέχρι και φέτος.

Για έβδομη συνεχή χρονιά, η εθελοντική οικογένεια του «Let’s do it Greece - Γίνε η αλλαγή που περιμένεις» ενώνει τις δυνάμεις της με χιλιάδες εθελοντές από κάθε γωνιά της Ελλάδας και σας καλεί την Κυριακή 29 Απριλίου στη Μεγαλύτερη Ταυτόχρονη Εθελοντική Δράση της χώρας! Μαζί και η Asset Ogilvy Public Relations!

Η adidas, η κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών, κατόπιν spec επέλεξε για στρατηγικό συνεργάτη επικοινωνίας την Asset Ogilvy Public Relations, με την οποία και ανανεώνει τη συνεργασία της για τα επόμενα δύο (2) χρόνια.

Για τον εορτασμό των 25 χρόνων παρουσίας της Microsoft στην ελληνική αγορά, η Asset Ogilvy Public Relations σχεδίασε και υλοποίησε μια ξεχωριστή εορταστική βραδιά, γεμάτη τεχνολογική καινοτομία, που στόχο είχε να τιμήσει το παρελθόν και να γιορτάσει το μέλλον.

Τον 4ο αγώνα δρόμου για ιδιοκτήτες μαζί με τους σκύλους τους, με τίτλο «RUN with your DOG», σχεδίασε και υλοποίησε η Asset Ogilvy Public Relations για λογαριασμό των Friskies®, την Κυριακή 1 Οκτωβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, στο Άλσος Εθνικής Τραπέζης στη Φιλοθέη.

Η Κρι Κρι αποτελεί μια πρότυπη ελληνική γαλακτοβιομηχανία, η οποία από το 1954 έως σήμερα πέτυχε να γίνει μια κερδοφόρα εξαγωγική βιομηχανία που κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά γιαουρτιού και ένα σημαντικό και συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην αγορά παγωτού.

Η Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται για ακόμη μια χρονιά στη shortlist των SABRE Awards, του μεγαλύτερου διαγωνισμού βραβείων Δημοσίων Σχέσεων παγκοσμίως, για την καμπάνια #Gnorisetous, της Samsung Electronics Hellas. 

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία «Mediterranean» των Gold SABRE 2017, για την περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική). 

Στα 25α της γενέθλια η Asset Ogilvy Public Relations αναδείχθηκε PR Agency of the Year για 4η συνεχή χρονιά, αποδεικνύοντας ότι περισσότερο από ποτέ επενδύει στη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία, αγγίζοντας με τις καμπάνιες της όλο και περισσότερους ανθρώπους, προς όφελος των πελατών της. 

Η εταιρεία κατέκτησε 7 ακόμη βραβεία, εκ των οποίων 3 Silver και 4 Βronze, ενώ 19 συμμετοχές της προκρίθηκαν στα shortlist! 

Στην Asset Ogilvy Public Relations ανέθεσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία τη διαχείριση του λογαριασμού Δημοσίων Σχέσεων - Brand Communications της Heineken, σε συνέχεια κλειστού spec.