News & Press

Τον 4ο αγώνα δρόμου για ιδιοκτήτες μαζί με τους σκύλους τους, με τίτλο «RUN with your DOG», σχεδίασε και υλοποίησε η Asset Ogilvy Public Relations για λογαριασμό των Friskies®, την Κυριακή 1 Οκτωβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, στο Άλσος Εθνικής Τραπέζης στη Φιλοθέη.

Η Κρι Κρι αποτελεί μια πρότυπη ελληνική γαλακτοβιομηχανία, η οποία από το 1954 έως σήμερα πέτυχε να γίνει μια κερδοφόρα εξαγωγική βιομηχανία που κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά γιαουρτιού και ένα σημαντικό και συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην αγορά παγωτού.

Η Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται για ακόμη μια χρονιά στη shortlist των SABRE Awards, του μεγαλύτερου διαγωνισμού βραβείων Δημοσίων Σχέσεων παγκοσμίως, για την καμπάνια #Gnorisetous, της Samsung Electronics Hellas. 

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία «Mediterranean» των Gold SABRE 2017, για την περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική). 

Στα 25α της γενέθλια η Asset Ogilvy Public Relations αναδείχθηκε PR Agency of the Year για 4η συνεχή χρονιά, αποδεικνύοντας ότι περισσότερο από ποτέ επενδύει στη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία, αγγίζοντας με τις καμπάνιες της όλο και περισσότερους ανθρώπους, προς όφελος των πελατών της. 

Η εταιρεία κατέκτησε 7 ακόμη βραβεία, εκ των οποίων 3 Silver και 4 Βronze, ενώ 19 συμμετοχές της προκρίθηκαν στα shortlist! 

Στην Asset Ogilvy Public Relations ανέθεσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία τη διαχείριση του λογαριασμού Δημοσίων Σχέσεων - Brand Communications της Heineken, σε συνέχεια κλειστού spec.

«Γεννήθηκε πριν από 25 χρόνια. Ξεχώριζε από το μαιευτήριο κιόλας για τα κόκκινα μαλλιά του. Σε τρυφερή μόλις ηλικία ανέλαβε καθήκοντα συμβούλου και βρέθηκε χρόνο με χρόνο να αποκτά όλο και περισσότερες εμπειρίες. Υπήρξε τόσο δραστήριος από μικρός που ούτε που κατάλαβε κανείς πως μεγάλωσε τόσο. Φήμες λένε ότι είναι μεγαλύτερος, αλλά όλοι ξέρουμε πως βγαίνουν οι φήμες. Είναι θέμα PR. 

Η Asset Ogilvy ανέλαβε τον λογαριασμό δημοσιότητας για τα Δημητριακά Πρωινού της Nestle Hellas.

Η νέα καμπάνια της Samsung αναδεικνύει την ελληνική αποστολή αθλητών που θα αγωνιστούν για τη χώρα μας στους Παραολυμπιακούς Αγώνες Ρίο 2016. 

Στο πλαίσιo της Ημέρας Εθελοντικής Εργασίας της Asset Ogilvy Public Relations, για 3η συνεχόμενη χρονιά, οι εργαζόμενοι της εταιρείας επισκέφθηκαν την Παρασκευή 1 Ιουλίου, τα Παιδικά Χωριά SOS Βάρης και συνέβαλαν στην κάλυψη διαφόρων αναγκών.

H Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε το πρόγραμμα Επικοινωνίας της επίσημης παρουσίασης της διαδικτυακής πλατφόρμας tripinview.com, η οποία αποτελεί τον πρώτο οπτικό ταξιδιωτικό ιστότοπο στον κόσμο.