Στα 25α της γενέθλια η Asset Ogilvy Public Relations αναδείχθηκε PR Agency of the Year για 4η συνεχή χρονιά, αποδεικνύοντας ότι περισσότερο από ποτέ επενδύει στη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία, αγγίζοντας με τις καμπάνιες της όλο και περισσότερους ανθρώπους, προς όφελος των πελατών της.
Η εταιρεία κατέκτησε 7 ακόμη βραβεία, εκ των οποίων 3 Silver και 4 Βronze, ενώ 19 συμμετοχές της προκρίθηκαν στα shortlist!
Στην ενότητα PR, με Ermis Silver βραβεύτηκαν:
- Το Πρόγραμμα Επικοινωνίας Fraport Greece στην κατηγορία Διαχείριση Φήμης Εταιρειών, κρατικών Οργανισμών, Αντιμετώπιση Κρίσεων, Διαχείριση Κρίσιμων Θεμάτων
- Η καμπάνια #Gnorisetous, για τη Samsung Electronics Hellas, στην κατηγορία Integrated Campaign Led by PR
- Η καμπάνια Dove Men+Care StuntSon, για την Ελαϊς / Unilever, στην κατηγορία Digital PR
Στην ίδια ενότητα, με Bronze βραβεύτηκαν:
-Το πρόγραμμα 25 Years Asset Ogilvy Public Relations, στην κατηγορία Stakeholders’ Relations
- Η καμπάνια #LuckyS7, για τη Samsung Electronics Hellas, στην κατηγορία Digital PR
Στην ενότητα Digital, με Ermis Silver βραβεύτηκε η καμπάνια της AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Asetisvlakeies.gr στην κατηγορία Web Campaigns, Financial & Insurance Services & Products
Η Asset Ogilvy Public Relations έλαβε ένα ακόμη Ermis Bronze κατά την τελετή απονομής των Ermis Ad, Media & Production, για το πρόγραμμα επικοινωνίας «Η Αθήνα μέσα από τα μάτια των φοιτητών», για το Deree College, στην κατηγορία Έντυπα Μέσα.
Η εταιρεία σκοπεύει να κατακτήσει και νέες κορυφές και να συνεχίσει να διακρίνεται για τη φρεσκάδα, την πρωτοτυπία και την ευρηματικότητά της, ενώ σχεδιάζει με συνέπεια τα επόμενα βήματά της και επιφυλάσσεται για περισσότερες πρωτότυπες καμπάνιες που αξίζουν να βραβευτούν.