Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Tuesday 16 July, 2013

H Asset Ogilvy Public Relations για το 50ο Επετειακό Συνέδριο της Εuropa Nostra στην Ελλάδα

O Πανευρωπαϊκός Οργανισμός Προστασίας της Πολιτισμικής Κληρονομιάς της Ευρώπης Europa Nostra και ο επίσημος αντιπρόσωπός της στην Ελλάδα, η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, επέλεξαν την Asset Ogilvy Public Relations για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας, καθώς και την εξεύρεση χορηγών και χορηγών επικοινωνίας για το 50ο Επετειακό Συνέδριο και την Τελετή Απονομής των Βραβείων Ευρωπαϊκής Πολιτισμικής Κληρονομιάς. 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τεράστια επιτυχία τον Ιούνιο στην Αθήνα, παρουσία του Προέδρου της Europa Nostra, Μaestro Placido Domingo και της Επιτρόπου για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό, την Πολυγλωσσία και την Νεολαία, κυρίας Ανδρούλλας Βασιλείου. 

Το πρόγραμμα επικοινωνίας περιελάμβανε διοργάνωση δύο Συνεντεύξεων Τύπου, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και στο Μουσείο Ακρόπολης, επικοινωνία σε online & offline Media πριν, κατά και μετά τις εκδηλώσεις που έλαβαν μέρος στο πλαίσιο του Συνεδρίου, συνεντεύξεις σε έντυπα, ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά Μέσα και φυσικά επικοινωνία και προβολή της Τελετής Απονομής των βραβείων, η οποία έλαβε χώρα στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού. 

Η Asset Ogilvy Public Relations εξασφάλισε επίσης τους εξής χορηγούς: 

τον Όμιλο ΟΤΕ – COSMOTE στην κατηγορία «Εταίροι Συνεδρίου», τις ΔΕΗ, Coca-Cola Hellas και Bold Ogilvy & Mather στην κατηγορία «Xορηγοί», και τις Aθηναϊκή Ζυθοποιία, Interamerican, Volvo και Foss Productions στην κατηγορία «Υποστηρικτές». 

Χορηγοί επικοινωνίας ήταν οι ΣΚΑΪ, ΣΚΑΪ 100,3 και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, καθώς και η DIRECTION Εκδοτικός Οργανισμός.

Όπως δήλωσε η κυρία Μπέττυ Καζακοπούλου, Πρόεδρος της Asset Ogilvy  Public Relations: 

«Η συμμετοχή της εταιρείας μας στην κορυφαία αυτή διοργάνωση της Europa Nostra, αποτελεί επιβεβαίωση και αναγνώριση της πολυετούς εμπειρίας μας στον τομέα της πολιτισμικής χορηγίας. Πιστεύω ότι η υποστήριξη τέτοιων γεγονότων είναι στο DNA της εταιρείας και, πρωτίστως, κάνει υπερήφανα τα στελέχη μας».

Η Asset Ogilvy Public Relations θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τέτοιου είδους προσπάθειες ανάδειξης του πολιτισμού που στις μέρες μας είναι ακόμη πιο σημαντικές και απαραίτητες.