#GameOnAthens: adidas & Asset Ogilvy Public Relations με ένα UGC contest από Βελιγράδι μέχρι… Αμερική!

H Asset Ogilvy Public Relations δημιούργησε και υλοποίησε για την adidas Hellas τον πιο interactive μπασκετικό instagram διαγωνισμό #GameOnAthens, αξιοποιώντας τόσο τη χορηγική σχέση της τελευταίας με τη Euroleague και τη διεξαγωγή του φετινού Final Four, όσο και το mission statement της εταιρείας “Through sport, we have the power to change lives”.

Με key drivers τους adidas basketball assets, Γιώργο Πρίντεζη (ΟΣΦΠ) & Ντίνο Μήτογλου (ΠΑΟ), το CTA του #GameOnAthens είχε καθαρά «προκλητικό» χαρακτήρα: Μέσα από μία σειρά από «challenges», οι Έλληνες διεθνείς καλούσαν τους creators να αντιγράψουν τις κινήσεις τους & να το ποστάρουν με ένα βίντεο στο instagram. Μέσα από το www.gameonathens.gr, το σχετικό leaderboard κατέγραφε την «πορεία» των συμμετεχόντων αναδεικνύοντας τους 5 μεγάλους νικητές με το μεγαλύτερο impact. Tα μεγάλα δώρα: Εισιτήρια για τους αγώνες του F4 της Euroleague στο Βελιγράδι και exclusive basketball outfits!

To ‘κάλεσμα’ του #GameOnAthens… ακούστηκε μέχρι την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και τον NBA All Star & Dunk Champion, Donovan Mitchell, o οποίος πάτησε Ελλάδα μία μέρα μετά την ολοκλήρωση του F4 & «προκάλεσε» κι εκείνος τους Έλληνες basketballers σε ανοικτό γήπεδο της Αργυρούπολης, σε μία life changing εμπειρία τόσο για τους creators αλλά και για τον ίδιο.