H Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται ανάμεσα στους φιναλίστ στα Gold SABRE Awards και ειδικότερα στην κατηγορία "Experiential Guerrilla Marketing" για τον Πολυχώρο Υγείας Παυλίδη.
Ο Πολυχώρος Υγείας Παυλίδη πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο του 2013 για λογαριασμό της Mondelēz International και αποτέλεσε ένα χώρο έμπνευσης, δημιουργικότητας και αισιοδοξίας, στον πεζόδρομο της οδού Ερμού, προσκαλώντας το κοινό σε δραστηριότητες με ξεχωριστούς καλεσμένους καθημερινά. Η αγαπημένη σοκολάτα Υγείας Παυλίδη παρακινούσε το κοινό να εμπνευστεί και να κάνει πράξη την υπογραφή της καμπάνιας «Δίνε στη μέρα σου τη γεύση που θα ήθελες αν σου αφήνει».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Πολυχώρος Υγείας Παυλίδη απέσπασε το Grand Ermis στην ενότητα PR, αλλά και δύο Gold Ermis στα Βραβεία Διαφήμισης & Επικοινωνίας ERMIS AWARDS 2013.
Οι νικητές των Βραβείων SABRE θα ανακοινωθούν σε ειδική εκδήλωση που διοργανώνει το The Holmes Group, στο Λονδίνο, στις 20 Μαΐου.