Η νέα υπηρεσία ενσωματώνει Β2Β επικοινωνία, στρατηγική Social Media και εξειδίκευση στον τομέα πωλήσεων με στόχο την ενεργοποίηση και επιρροή της διαδικασίας Β2Β πώλησης.
Η υπηρεσία Digital Influence B2B σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του κλάδου να προσαρμοστούν στις αλλαγές καταναλωτικής συμπεριφοράς που έχουν επέλθει, αναλύοντας τα κριτήρια με τα οποία οι δυνητικοί πελάτες Β2Β προϊόντων και υπηρεσιών αναζητούν πέραν των πληροφοριών και γνώμες αξιολόγησης κατά τη διαδικασία επιλογής και αγοράς.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αδιαμφισβήτητα επηρεάσει την αγορά B2B σε πλήρη σχεδόν αντιστοιχία με τις αλλαγές που έχουν επέλθει στην αγορά B2C. Οι αγοραστές B2B προϊόντων και υπηρεσιών αναζητούν πληροφορίες, αξιολογήσεις, απόψεις και την εμπειρία τρίτων πριν ξεκινήσουν την επαφή με τους υπεύθυνους πωλήσεων. Σημαντικό είναι να προσφέρονται στις B2B επιχειρήσεις εξειδικευμένες υπηρεσίες που συνδυάζουν επικοινωνία, πωλήσεις και marketing, με ταυτόχρονη χρήση καινοτόμων πρακτικών Social media που τοποθετούν τις μάρκες σε πολλαπλά σημεία επαφής με τους αγοραστές καθ’ όλη τη διάρκεια του «καταναλωτικού τους ταξιδιού». Η ανάγκη της εξέλιξης και επέκτασης των υφιστάμενων Β2Β υπηρεσιών οδήγησε στην προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων που ανταποκρίνονται στη σημερινή συμπεριφορά του Β2Β αγοραστή.
Η υπηρεσία Digital Influence Β2Β της Asset Ogilvy Public Relations προσφέρει 6 εξειδικευμένες λύσεις:
- Content driven Thought Leadership
- Search and Content Optimization
- Socially Enabled Sales Force
- Community Marketing
- Influencer Engagement and Activation
- Social Product Marketing