H Ogilvy & Mather απέσπασε συνολικά 13 Lions στην κατηγορία PR παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων τέσσερα Χρυσά, έξι Αργυρά και τρία Χάλκινα, στα πλαίσια της επετειακής εκδήλωσης για τα 60 χρόνια ύπαρξης του Cannes Lions Festival of Creativity.
Η Ogilvy PR Παρισιού κέρδισε το Gold Lion στην κατηγορία “Technology and Manufacturing” για το "Same Sex Marriage" της Google, και η Ogilvy PR Βρυξελλών το Silver Lion στην κατηγορία καλύτερη χρήση των Social Media για τo “Donate Your Facebook Timeline" της Παγκόσμιας Ένωσης για τη Νόσο Αλτσχάιμερ.
Η Jennifer Scott, Global Managing Director Strategy+Planning της Ogilvy PR, συμμετείχε στην κριτική επιτροπή, και μίλησε στο Adage και στο PRWeek, για την αναγκαία χρήση «δυνατού» περιεχομένου, με σκοπό την άμεση σύνδεση με το social περιβάλλον, όπως και για την ανάγκη να ενταχθούν περισσότερες κατηγορίες corporate, crisis και Internal communication τα επόμενα χρονιά.
Η Ogilvy PR έλαβε επίσης μια ειδική βράβευση στα Cannes PR Lions από το Gates Foundation και το Cannes Lions: το Cannes Chimera Award, ως η μοναδική εταιρεία PR στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Εδώ, η πλήρης λίστα των shortlisted entries.
Αναλυτικά η λίστα των νικητών του Ομίλου Ogilvy & Mather:
Gold Lions
- Οι Ogilvy PR / Paris και Ogilvy France κέρδισαν το Χρυσό στην κατηγορία “Technology and Manufacturing” για το "Same Sex Marriage" της Google.
- Η Ogilvy Brazil κέρδισε το Xρυσό για την καλύτερη χρήση Social Media και την Best Integrated Campaign Led By PR για το "Real Beauty Sketches" της Unilever / Dove.
- Η Ogilvy Brazil κέρδισε το Χρυσό στην κατηγορία Εταιρική Επικοινωνία για το "Immortal Fans - Sport Club Recife Football Club".
Silver Lions
- Οι Ogilvy Brussels και Ogilvy PR κέρδισαν το Αργυρό στην κατηγορία καλύτερη χρήση Social Media για τo “Donate Your Facebook Timeline" της Παγκόσμιας Ένωσης για τη Nόσο Αλτσχάιμερ.
- Η Ogilvy Germany κέρδισε το Αργυρό στην κατηγορία Charity / Not for Profit and Best Use of Live Events and/or Stunts για το "Waiting. For Seven Years" του Foundation For Life - For Organ Donation.
- Η Ogilvy New York κέρδισε το Αργυρό στην κατηγορία Corporate Communication για το "A Boy and His Atom: The Worlds Smallest Movie" της IBM.
- Η Ogilvy & Mather Bangkok κέρδισε το αργυρό στην κατηγορία Public Sector για το "Smoking Kid" του Thai Health Promotion Foundation.
- Η Ogilvy & Mather Argentina κέρδισε το Αργυρό στην κατηγορία Best Use of Media Relations για το "The Bread of Memory" της AMIΑ.
Bronze Lions
- Η Ogilvy & Mather India κέρδισε το Χάλκινο στην κατηγορία Corporate Responsibility για το "Lifebuoy Roti Reminder" του Hindustan Unilever Lifebuoy.
- Η Ogilvy Germany κέρδισε το Χάλκινο στην κατηγορία Crisis and Issue Management για το "The Worlds Most Powerful Banner" της Neckermann.
- Η Ogilvy & Mather Argentina κέρδισε το Χάλκινο στην κατηγορία Best Integrated Campaign Led By PR για το "The Bread of Memory" της AMIA.
Shortlist
Η Ogilvy κατέθεσε στα Cannes PR Lions 16 shortlisted καμπάνιες - μη συμπεριλαμβανομένων των Intel work, που υποβλήθηκαν από το agency Pereira & ODell στο Σαν Φρανσίσκο (με την Ogilvy PR/Denver), που προκρίθηκε στην κατηγορία Technology and Manufacturing and Best Use of Social Media για το "The Beauty Inside" των Intel & Toshiba.