Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Thursday 19 April, 2018

Την Κυριακή 29 Απριλίου, όλη η Ελλάδα σε ρυθμούς Εθελοντισμού!

Για έβδομη συνεχή χρονιά, η εθελοντική οικογένεια του «Let’s do it Greece - Γίνε η αλλαγή που περιμένεις» ενώνει τις δυνάμεις της με χιλιάδες εθελοντές από κάθε γωνιά της Ελλάδας και σας καλεί την Κυριακή 29 Απριλίου στη Μεγαλύτερη Ταυτόχρονη Εθελοντική Δράση της χώρας! Μαζί και η Asset Ogilvy Public Relations!

Με σύνθημα «Γίνε η αλλαγή που περιμένεις» εθελοντές από ολόκληρη την Ελλάδα θα φροντίσουν και θα ομορφύνουν πλατείες, πάρκα, γειτονιές, ποτάμια, παραλίες, λίμνες, βυθούς, βουνά, δάση, ενώ μαθητές θα περιποιηθούν τον χώρο των σχολείων τους μέσα από μία εβδομάδα γεμάτη Εθελοντισμό, με κορύφωση την Κυριακή 29 Απριλίου!

Πρόκειται για μία προσπάθεια η οποία ξεκίνησε το 2012 από νέα παιδιά, μαθητές περιβαλλοντικής ομάδας σχολείου, που αγάπησαν τον εθελοντισμό μέσα από το σχολείο και τόλμησαν να κυνηγήσουν το όνειρό τους. Φέτος, το όνειρό τους να ενώσουν όλη την Ελλάδα γίνεται πραγματικότητα για έβδομη συνεχή χρονιά και πλέον έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις!

Μετά την περσινή επιτυχία με τη συμμετοχή του 1% του ελληνικού πληθυσμού, ο φετινός στόχος είναι η συμμετοχή να ξεπεράσει τους 150,000 εθελοντές με πάνω από 2.000 δράσεις σε ολόκληρη τη χώρα! Η φετινή θεματική είναι “Εθελοντισμός & Νεολαία”, με τους μαθητές, τους φοιτητές και τους νέους της χώρας μας σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Το ταξίδι ξεκινάει με ένα κλικ στο www.letsdoitgreece.org όπου μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή και, στις 29 Απριλίου, να οργανώσεις τη δική σου δράση ή να λάβεις μέρος σε μία οργανωμένη δράση που θα γίνει στην περιοχή σου. Κι αν πιστεύεις ότι η συμβολή σου είναι ασήμαντη, θυμήσου ότι οι μεγάλες αλλαγές ξεκινάνε από τις πιο μικρές, τις πιο απλές ιδέες. 

Νιώσε τον παλμό της εθελοντικής οικογένειας του Let’s do it Greece με μία ματιά στο βίντεο της δράσης και γίνε η αλλαγή που περιμένεις!

H Asset Ogilvy Public Relations, Εθνικός Υποστηρικτής της Εκστρατείας, παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στον τομέα της επικοινωνίας, των ΜΜΕ και των Social Media.