Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Wednesday 20 February, 2013

Η Asset Ogilvy Public Relations σχεδίασε το event λανσαρίσματος των νέων σνακς Fonzies!

Ένα θεαματικό event επιφύλαξε η Asset Ogilvy Public Relations για το λανσάρισμα των Fonzies, των νέων τραγανών snacks καλαμποκιού. 

Η εκδήλωση διοργανώθηκε για λογαριασμό της Kraft Foods (μέλος της Mondelez International), με τη συμμετοχή συνεργατών, πελατών και εργαζομένων της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.

Το λανσάρισμα των Fonzies είχε ιδιαίτερη βαρύτητα για την Kraft Foods, καθώς σηματοδότησε την είσοδο της εταιρείας σε μια νέα προϊοντική κατηγορία (αυτή των αλμυρών σνακς), αποτελώντας μια ξεχωριστή επένδυση σε μια φρέσκια και πρωτοποριακή ιδέα. 

Στο πλαίσιο αυτό η Asset Ogilvy Public Relations δημιούργησε μια σταδιακή αποκάλυψη του προϊόντος, μέσα από μια σειρά teasing βασισμένων στην υπογραφή των Fonzies  «Η μισή απόλαυση είναι στο …;», προκαλώντας buzz και πολλά ερωτηματικά στο εσωτερικό της εταιρείας έως τη μέρα της παρουσίασης του προϊόντος.

Περισσότερα από 500 άτομα από όλη την Ελλάδα επισκέφθηκαν το Dream City Club, επί της Ιεράς Οδού, και έμαθαν ότι «Η μισή απόλαυση είναι στο γλείψιμο», όπως υπόσχεται το motto των νέων Fonzies. 

Μέσα από θεαματικά videos παρουσίασης του προϊόντος και μια συναρπαστική σκηνοθεσία, δημιουργικό branding, πολλή μουσική και πολύ χορό, αποκαλύφθηκε και παρουσιάστηκε η νέα απολαυστική πρόταση στο χώρο του snack.

Στο τέλος της βραδιάς, όλοι οι παρευρισκόμενοι… έγλειφαν τα δάχτυλά τους, γιατί, αν δεν το έκαναν, θα έχαναν τη μισή απόλαυση!

Τα νέα τραγανά snacks καλαμποκιού Fonzies, σε ακανόνιστο σχήμα και με έντονη γεύση, διατίθενται σε τρεις μοναδικές γεύσεις: Original, Nutmania και Paprika Desire.