Ένα θεαματικό event επιφύλαξε η Asset Ogilvy Public Relations για το λανσάρισμα των Fonzies, των νέων τραγανών snacks καλαμποκιού.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε για λογαριασμό της Kraft Foods (μέλος της Mondelez International), με τη συμμετοχή συνεργατών, πελατών και εργαζομένων της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.
Το λανσάρισμα των Fonzies είχε ιδιαίτερη βαρύτητα για την Kraft Foods, καθώς σηματοδότησε την είσοδο της εταιρείας σε μια νέα προϊοντική κατηγορία (αυτή των αλμυρών σνακς), αποτελώντας μια ξεχωριστή επένδυση σε μια φρέσκια και πρωτοποριακή ιδέα.
Στο πλαίσιο αυτό η Asset Ogilvy Public Relations δημιούργησε μια σταδιακή αποκάλυψη του προϊόντος, μέσα από μια σειρά teasing βασισμένων στην υπογραφή των Fonzies «Η μισή απόλαυση είναι στο …;», προκαλώντας buzz και πολλά ερωτηματικά στο εσωτερικό της εταιρείας έως τη μέρα της παρουσίασης του προϊόντος.
Περισσότερα από 500 άτομα από όλη την Ελλάδα επισκέφθηκαν το Dream City Club, επί της Ιεράς Οδού, και έμαθαν ότι «Η μισή απόλαυση είναι στο γλείψιμο», όπως υπόσχεται το motto των νέων Fonzies.
Μέσα από θεαματικά videos παρουσίασης του προϊόντος και μια συναρπαστική σκηνοθεσία, δημιουργικό branding, πολλή μουσική και πολύ χορό, αποκαλύφθηκε και παρουσιάστηκε η νέα απολαυστική πρόταση στο χώρο του snack.
Στο τέλος της βραδιάς, όλοι οι παρευρισκόμενοι… έγλειφαν τα δάχτυλά τους, γιατί, αν δεν το έκαναν, θα έχαναν τη μισή απόλαυση!
Τα νέα τραγανά snacks καλαμποκιού Fonzies, σε ακανόνιστο σχήμα και με έντονη γεύση, διατίθενται σε τρεις μοναδικές γεύσεις: Original, Nutmania και Paprika Desire.