Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Tuesday 12 February, 2013

Η Asset Ogilvy Public Relations για το AXE APOLLO

Η Asset Ogilvy Public Relations επιμελήθηκε την εκδήλωση, για την παρουσίαση του Axe Apollo, του νέου αρώματος του Axe.

Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε και η έναρξη του πιο πρωτοποριακού project που έχει υλοποιηθεί ποτέ από ένα brand: Της αποστολής «Axe Apollo Space Academy», η οποία θα στείλει έναν τυχερό Έλληνα στο AASA GLOBAL SPACE CAMP και, ίσως και στο διάστημα!

Πρόκειται για μία παγκόσμια πρωτοβουλία του Axe, που στόχο έχει να στείλει 22 τυχερούς άνδρες, από όλο τον κόσμο, σε ένα πραγματικό ταξίδι στο  διάστημα. Όλοι οι υποψήφιοι αστροναύτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο www.axeapollo.com και να πάρουν μέρος στο μεγάλο διαγωνισμό.

Κεντρικός «ήρωας» και πρωταγωνιστής της εκδήλωσης ήταν ο «αστροναύτης» Γιώργος Λιανός, που, μαζί με το πλήρωμά του, γοήτευσε τους προσκεκλημένους της εκδήλωσης.

Η υποστήριξη του Project ΑΧΕ APOLLO από την Asset Ogilvy Public Relations θα συνεχιστεί καθ ‘όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού, που θα κορυφωθεί με την ανάδειξη του ενός τυχερού Έλληνα που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο AASA Space Camp, το Δεκέμβριο του 2013.