Η Αρχή Διώρυγας Σουέζ, σε συνεργασία με την κοινοπραξία WPP, με επικεφαλής την Αιγυπτιακή Memac Ogilvy Public Relations, ξεκίνησε πρόσφατα την παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης για το «Νέο σύμβολο της Αιγύπτου», ενός από τα μεγαλύτερα και πλέον μεγαλόπνοα τεχνικά έργα της σύγχρονης εποχής.
Στο πλαίσιο αυτό, η Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε το κομμάτι της δημοσιότητας, σε επίπεδο Media Relations και Γραφείου Τύπου, για την Ελλάδα, η οποία συγκαταλέγεται στις βασικές αγορές ενδιαφέροντος παγκοσμίως για το εν λόγω έργο.
Η εκστρατεία κορυφώθηκε με μία εορταστική εκδήλωση στις όχθες της Νέας Διώρυγας του Σουέζ, στις 6 Αυγούστου, παρουσία του προέδρου της Αιγύπτου Abdel Fattah El-Sisi, ο οποίος παρακολούθησε μαζί με ηγέτες απ’ όλον τον κόσμο, διαμορφωτές κοινής γνώμης και εκπροσώπους των ΜΜΕ για πρώτη φορά την ταυτόχρονη ροή που υπάρχει προς Βορρά και Νότο, μέσω της διασταύρωσης της Ερυθράς Θάλασσας και της Μεσογείου.